Follow Me:

Jun 28, 2009

Selamat Pagi

selamat pagi bloggie.
hari aku bangun awal.
aku nak kene siap kan assignment aku yg tak siap ag.
hehe.
bukan mls, cume tak cukup isi nak siap kan.
tu je.
hurm... :-(
kawan2.
aku nak tye skt la.
ape mkne klu kite always mimpi kt org tu?
aku dh 3 mlm berturut3 mimpi psl dy.
dan mlm td aku mimpi ktorg dpt hdop bersame semula. (kapel)
bapak la.
aku dh try lupekan dy.
tp mimpi aku yg menghantui aku.
kawan.
korg rase ape makne semua nie?
ke mmg Tuhan nak uji aku?
mmg aku kene tggu dy dan bersbr ke?
klu Tuhan nak uji aku kenapa bukan dgn dy sekali.
sb dy aku hdop mcm org giler.
tp dy happy dgn insan baru.
dh la.
aku xnk ungkit.
biarlah masa yg menentukan.
semoga Tuhan menolong dan memakbulkan doa ku.
Amin.

~beebul

1 Bualan Anda:

FeaQ [LILO] said...

aku caye bul ko mgkn dpt lpekn die 1 ari nnt...
cam ne aku lpe kn org 2...
mmg ssh nk lpe...
tp aku cye ko mst leh lpekn die,mmg lmbt ckt...
tp saba arr k...
chayok2!!!
=D