Follow Me:

Jan 23, 2010

suprise for me today

cadangan awak nak ajak saya keluar malam nie memang besh dan memang dah lama saya tunggu . tapi saya mintak maaf , saya tak kan dan tak mungkin jumpa awak lagi . saya dah padam awak dari RAM hidup saya . tak perlulah awak nak cuba untuk hidup kan kembali CPU yang dah lame awak biar kan . entah SYSTEM32 nya elok atau tidak awak sendiri pon tak tahu .sorry , i can't make it happen . sejujurnye . mungkin HARD DISK DRIVE masih menyayangi dan menyintai awak . tapi saya tak nak benda yang sama berulang bila kita berjumpa . sebab saya takut awak akan tersilap memilih atau tersilap megeluarkan kata antara SLAVE dan MASTER . lebih baik saya menjadi FLOPPY DISK .bukan saya tewas tapi saya rasa berdiam lebih baik untuk diri saya .


RAM = memori
CPU = insan
SYSTEM32 = perasaan
HDD = hati
SLAVE = benar
MASTER = kepuraan
FLOPPY DISK = mengundur diri( stone )



0 Bualan Anda: