Follow Me:

Jul 9, 2010

Ketandusan Idea

Aku lagi mahu sendirian . Aku pon enggak tahu kenapa malam ini berbeda . Kaya nya ade yang mahu temani aku . Begok kamu ya . Ahahah . Poyo nya diri ini . Ok Ok . Ape yang cuba di lakukan ketika ini adalah dengan mengupdate ape ape saje cerita . Banyak sangat cerita yang cuba di sampai kan tapi tak kesampaian . Macam mane tuh ? Ahaha . Act , idea tak ade . Kenapa ? Takde alasan pon .

Wow , aku agak suka dengan bunyi lagu caprice . Siapa caprice . Aku pon tak kenal sangat . Baru je kenal dia minggu lepas . Ehehe . 1st song dia aku dengar tajuk baby . Baby - justin bieber . Tapi dalam versi melayu . Memang gempak . Dan aku suka dengar . Second song yang aku suka tajuk dia pilihan ku . Not bad . Tapi ok ahh untuk artis muda naik kan . Independent sikit . 

 Tetiba mengantuk pulak mate nie . Grrr . Petang tadi punya kerja kowt . Act , malam nie decide nak tengok wayang . Tak tahu cerita ape . Tapi aku nak tengok cerita predator . Macam besh je aku tengok trailer dia . Betul ke aku eja ? Ahahah . Maklum ahh say bukan pandai sangat bahase omputeh nie . Tak tahu nak keluar ke tidak . Macam malas pon ade nie .  Tak menarik nye ahh story aku . Lantak ahh . Ade aku kisah ker ? Janji aku update .

Ketika ini sedang tunggu feaq datang rumah aku . Entah , aku pon tak tahu nak buat ape . Tadi petang dia ade cakap nak tukar template blog . Maybe aku ajar je kowt . Ehehe . Bukan pandai sangat aku . Merendah diri . Ok ahh . Malas dah nak menaip . Tak menarik langsung cerita aku . Lantak ahh . Ade aku kisah . Blog aku , aku punya pasal ahh .

0 Bualan Anda: