Follow Me:

Jan 27, 2011

Aku Masih Hidup

Kini aku lebih bebas untuk menaip . Setelah hampir dua bulan aku meninggalkan dunia blogger . Aku bebas untuk berkata kata dan beabs segalanya . Welcome to the new level . Aku langsung takde maas nak mengupdate blog . Semuanya gara gara sibuk bekerja . WTF . Sampai larwh aku sendiri tak terurus . Yang aku tahu . Bangun pagi pukul 6 tahn p kerja . Balik sampai rumah pukul 6 . Mandi , solat maghrib then solat isyak . Pukul 10 tidur . Itu lah rutin harian . Sampai ada kalanya seharian aku tak mandi . Penat sangat . So , sekarang baru aku rasa penat kerja . Macam mana nak mencari duet .  Untuk menyara hidup . Kalau tak dulu , aku cuma tahu enjoy sahaja . Nothing to do except waste my money .

Aku dah 2 minggu tak p kerja . Semuanya gara gara Chicken Pox . Dah besar macam nie pon boleh kena . Act , benda nie berjangkit . Hari hari stay dalam bilik . Kena kuarintin . So , sekarang aku agak sihat . Tak perlu makan ubat tak perlu nak sapu ubat . Tak perlu dan tak perlu semuanya . Apa yang penting sekarang aku dah tak perlu nak jaga pemakanan aku . Itu yang aku suka . Susut kowt badan aku . Sungguh . Mana taknya . Hari hari dok minum aer then makan ubat .Ssatu nasi pon aku tak jamah . Time kena chicken pox tu ahh mulut aku nak sakit , tekak aku bengkak . Hehh . Macam macam . Tapi aku bersyukur aku masih hidup . Sebab setiap musibah yang berlaku adalah datangnya dari tanngan kita sendiri . 

Aku tiada cerita yang menarik ketika ini . Hanya ingin menaip dan menaip . Mungkin aku akan bercerita sesuatu yang aneh . Tapi bukan sekarang . Sekian sahaja . Bubye .

0 Bualan Anda: