Follow Me:

Mar 16, 2011

Apa Itu PSM

Still don't get the answer for my parents . So how ? Can i further my study at MSU ? Semua nya masih lagi menjadi tanda tanya . Sedeyh ? Takde ahh . Terkilan . Ahaha . Ada gua kisah ?


Tapi gua tak boleh ahh nak push parents gua kan . Nanti apa cakap dia orang pulak . So , aku kena redha je ahh . Dapat ker tidak , semua terpulang kepada rezeki . Aku dah try . Tapi abah dah promise nak masuk kan gua kart UITM . Abah cakap nak guna cable sepupu belah atok . ( merangkap pakcik muhammad faris ) So , kalau betul boleh ahh aku tolak tawaran MSU . Dan Tunggu tawaran UITM bulan 11 . Tapi apa pon aku kena jugak apply . Nak kena beli no pin BSN lagi . Waaaaa ..... Banyak nya benda nak kena buat . Sementara menunggu nie , gua terpaksa ahh menjadi penganggur terhormat . PSM ( Pengangur Sepenuh Masa ) . Hehh , lantak ahh . Ada gua kisah . Yang penting gua happy .


Eyh , sudah ahh . Gua penat nak menaip . Gua penat hari nie . Dengan final report kena reject lagi . Hehh . WTH . Penat ahh . Tertekan betul gua nak siap kan .

0 Bualan Anda: