Follow Me:

Nov 20, 2010

Next Photo Shoot

Selamat pagi Malaysia . Ahaha . Ayat tak macam poyo pulak . Hari nie banyak kerja yang perlu di settlekan . Dengan editing tak siap lagi . Ahakks . Aku pon tak tahu macam mana boleh belom siap lagi . Uhhhhu . Act , aku penat sangat malam tadi . Mana taknya . Seharian berphoto shoot . Petang baru pulang . Then , takde ahh terus tidur . Transfer gambar dulu . Then , lepas maghrib ingat nak tidur . Mengenangkan editing yang perlu di buat terus tak jadi tidur . Siap kan jugak . Bajet ahh dapat siapkan before 12 . Sekali aku tertidur . Sudah . Entah macam mana aku tertidur pon aku tak tahu . Tahu tahu dah pagi . Ahaha . So , Alhamdulillah tadi siap semua editing tuh .

Petang nie pukul 3 still lagi outing . Penat jugak jadi photographer nie . Lokasi adalah Sekolah Kebangsaan Jenjarom . Eyh , silp . Dewan apa entah . Aku lupa namanya . Ahaha . Aku pon tak tahu event habis pukul berapa . Harap habis awal ahh . Penat aku asyik shooting je . Habis awal balik terus rehat . 

Wah , isnin dah start kerja . Macam malas pon ada . Act , bukan ahh kerja apa pon . Praktikal je . Ehehe . Ulang alik ahh jawapnya aku dari sini ke sri kembangan . Alarwh . Apa ada hal . Teruss Je . Uhuhhuh . Nama pon kerja kan . Berkorban sikit .Ok ahh . Wa nak chow dulu . Nak setup gear lagi . Batteri pon aku tak charge lagi . Ahakks . 
 

0 Bualan Anda: