Follow Me:

Jun 26, 2011

Anonymous Dan Lulzsec

2.32AM , Sunday
Jun 26 2011

Hye readers , gua nak update sikit je malam ni . Gua nak share maklumat . Maklumat yang mana mungkin semua orang belum tahu . Yang mana dah tahu , buat buat tak tahu je . Boleh ? Ahaha . Maklumat apa yang gua nak share ? Penting sangat ker ? Ok , bagi gua ini maklumat penting . Jadi sebab tuh gua nak berkongsi .

Maklumat ni pasal penggodam . Ok , mungkin dah buhsan bukan gua asyik bercerita pasal penggodam . Biar ahh depa nak buat apa ? Yang lu kecoh pasal apa ? Mana yang rasa sebegitu boleh tinggalkan page ni serta merta . Gua bukan perlu orang macam anda . Sebelum ni kita di kejutkan dengan Anonymous yang memberi amaran kepada kerajaan Malaysia . Sebab kerajaan tutup website file sharing . Ok , dan apa yang mereka katakan telah mereka tunaikan . Macam post gua yang lepas , anda dah tahu siapa Anonymous kan ? All right , cerita kali ni berbeza sedikit . Apa dia ?

Kalau tak silap gua Anonymous telah mengeluarkan amaran pada 15 Jun 2011 . Betulkan ? So , apa yang menarik tentang Anonymous ni ? Jangan terkejut . Anonymous akan sekali lagi menyerang Malaysia . Bila ? Ahaha . Ok , tarikh yang Anonymous berikan adalah pada 4 Julai 2011 . Target mereka kali ini adala sebuah website kerajaan . Boleh tengok gambar kart bawah ni untuk detail .


Motif serangan tetap  sama macam yang gua post dulu . Apa yang menariknya kali ni ? Ok , ini adalah serangan persendirian . Yang mana kod operasi masih lagi OpMalaysia . Maksud persendirian kart sini adalah mereka akan mengodam tanpa bantuan . Jadi apa yang menariknya . Ok , gua akan bermula . 

Lepas dari tarikh yang dinyatakan , Anonymous akan sekali menyerang seluruh dunia , termasuk Malaysia . Kenapa ? Masih sebab yang sama . Corrupted government . It time to show the corrupted government of the world that they have no right to censored what they do not own . Ok , kali ni Anonymous akan bergabung dengan sekumpulan hanckers profesional dunia . Siapa mereka ? Mereka hanya dikenali sebagai Lulzsec . Siapa pula Lulzsec ni ? Ok , gua akan bercerita sedikir pasal Lulzsec .

Lulzsec ni adalah underground hackers . Mereka adalah profesional . Dan dari bukti yang gua tengok memang mereka ni hacker paling otai . Kenapa ? Sebab mereka menjadikan hacking sebagai satu pekerjaan . Mereka menerima upah untuk melakukan godoman . See , boleh kaya tak rasa rasanya ? Gua pun tak tahu . Apa perbezaan Anonymous dengan Lulzsec ? Untuk lebih detail gua tak tahu . Tapi kalau dah nama hackers satu je tujuan . Menggodam . Ok , Anonymous tidak menerima sebarang bayaran untuk melakukan godaman . Dan kali ni kenapa Anonymous dengan Lulzsec bekerjasama ? Ha , sebab masih yang sama . Dan kod operasi adalah AntiSEC . Yang bermaksud anti security . Bila akan akan beroperasi gua tak tahu .

Gua dapat satu video terbaru dari Anonymous . Mereka menjemput hacker setiap negara untuk menyokong mereka . Kalau nak tengok boleh husya link . Video seruan untuk semua hackers . Anda boleh tonton , itupun kalau belum di remove . 

Ok , itu sahaja dari gua . Gua akan update lagi sebarang maklumat pasal hacker ni . Gua kurang chatting dengan mereka sebab gua tahu SKKM akan trace IP gua . So , ada maklumat gua inform . Don't worry .

0 Bualan Anda: