Follow Me:

Jul 7, 2011

No Mood No Idea No Long Typing

2.23AM , Thursday
July 7 2011

Assalamualaikum . Hye readers , how are doing ? I'm cool . Gua agak jarang mengupdate blog tika dan saat ni . Gua takde mood . Kena nak update ikut mood . Owh ya , bagi gua bila mood ada , ada ahh idea yang sampai . Tapi bila takde , memang tak nak menaip . Gua penat sejak kebelakangan ni . Badan gua dah start sakit sakit . Especially belakang gua . I hope it is not serius . Mungkin terlalu banyak kerja yang gua buat . Abah gua pun dah start demam . Mana tak nya heavy sangat kerja kebun . Anda jangan fikir orang yang bekerja kebun tak jatuh sakit . Kalau anda fikir begitu , anda silap . Semua kerja kalau terlalu heavy buat mesti akan sakit sakit .

Ok , gua takde cerita menarik untuk di ceritakan . Gua hanya menaip untuk update . Tak faham ? Erm , abaikan . Apa yang gua maksudkan gua sendiri tak tahu . Sorry , gua tak banyak berjenaka sejak kebelakangan ni . OMG . Don't think about dead . Ok , please . Gua cuma kurang sihat je . Maybe tomorrow i'll be fine . InsyAllah . Ok , maybe itu saja gua nak taip . No mood no idea and long typing Bubye .

Sorry .

Take care of yourself peep . My last note will haunted you down .

0 Bualan Anda: