Follow Me:

Jul 31, 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan

1.54AM , Sunday
July 31 2011

Assalamualaikum , hey readers . Gua mungkin ada cerita menarik untuk di kongsi . Cerita tentang bulan . Ehehe . Ok , sebenarnya gua hanya ingin menaip sahaja malam ni . Takde cerita menarik untuk di kongsi . Semuanya gara gara gua baru dapat password blog gua . Ada cerita sebalik kehilangan password nie . Bukan gua lupa tapi adalah . Mungkin tahun depan gua cerita . Sebab ? Sebab isu nie tengah panas . So , gua tak kan sentuh isu sensitif .

Sebelum tuh , di kesempatan yang ada ni gua nak mohon maaf kart member member gua , rakan seperjuangan dan teman baek gua . Kenapa nak mintak maaf ? Bagi gua hari hari kena mintak maaf . Iye tak ? Sempena Ramadhan yang bakal menjelma ni gua ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan dan menjalani ibadah puasa dengan penuh keikhlasan . Semoga amalam kita di terima Allah . Amin ....

Wah , punya baek gua ?

Ehehe . Gua rasa gembira bila bulan puasa datang dan sedih bila bulan puasa pergi . Ini jujur dah ikhlas dari gua . Bukan senang nak menunggu dan berpuasa . Bersyukur larwh anda masih di beri peluang untuk menjalani ibadah puasa . Ada yang menunggu untuk Ramadhan tapi telah terlebih dahulu di jemput Allah . Sebab itu gua bersyukur masih di beri peluang untuk menjalani ibadah puasa . InsyAllah .

Ok , selamat menunaikan ibadah puasa kepada semua muslimin dan muslimat . Jangan tak puasa pulak yang lelaki . Ehehe . Perempuan takpe , ada sebab .

Agak terkilan bila tak dapat nak puasa dan berbuka dengan family . Isnin gua ada kelas bebb . Kalau tak mesti hari pertama gua dah dapat berbuka dengan family . La ni duduk hostel . Kais pagi makan pagi ahh jawapnya . Malas memang tak sahur . Takpe , hidup berdikari bukan ? Kena ahh belajar .


Ok , itu sahaja carutan gua untuk malam ni . Takde yang besh dan menarik pun .

Selamat malam . Bubye .

0 Bualan Anda: