Follow Me:

May 9, 2011

SX SGG

9.24 PM , Monday
May 9 2011

Assalamualaikum . Lama jugak gua tak update blog . Gua rasa hampir sebulan . Sama ada gua busy atau gua yang saja membusykan diri . Dalam erti kata laen malas . :D

No interesting story . Just update my blog . Lately , gua mengidam something special . Gua nak sangat . Tapi gua tah tahu boleh dapat ker tak ? Apa pon gua kena try dulu . Kala dapat , gua happy . Tak dapat gua bunuh diri . Canteq  , bukan statement gua . Ayat biasa untuk ugut someone belikan . Ahaha .

Ok ok . Actually , gua berminat dengan satu gitar nie . Model dia SX SGG . Gua memang minat gilak . Memang affordable ahh kalau gua bekerja . Tapi masalah sekarang gua tak kerja . So , memang tak affordable . Canteq , sungguh bentuk gitar nie . Eeeeee . Can i have one dad ?


Canteq kan bentuk dia . Gua suka bentuk dia sebab macam kumbang . Walaupon gua nie allergic dengan kumbang . Senang cakap , gua takut dengan kumbang . Tapi gitar nie gua tak takut . Gua nak pegang jugak . Gua nak gua nak gua nak . Gua nak mintak kart abah je . Tapi kompem kompem tak dapat . Abah gua mana bagi benda nie ada kart rumah . 


Gua dah husya semua tempat . Online dan offline . Harga paling murah gua boleh dapat Rm 520 siap 20w Amp . Tapi second hand ahh . Kalau baru Rm 600 , free bag sahaja . No amp . Ehehe . Member gua suggest angkat baru jer . Terjamin sikit . Memang terjamin . Tapi sekarang nie gua takde duet . Grrrr !!! Where can i get a lot of money ? Rompak bank ? Idea bodoh . Takpe takpe . Slow slow kumpul duet . Like always . When i need something , i will work hard to get it . But it takes time . Between Cort KX5 FR and SX SGG . Gua pon tak tahu nak angkat mana . Dua dua gua suka . Below is Cort KX5 FR . Ini warna kesukaan gua .


Canteq kan warna dia . Wah , gua berkenan kart dua dua gitar nie . InsyAllah . Before 2012 i will get it . Gua bukan apa . Gua dah lama maen gitar kapok . Sebelum p studio gua mesti praktise pakai gitar kapok . Gitar karen takde . Dapat maen gitar karen time p studio je ahh . Sedeyh . Takpe takpe . Kumpul duet beli . Puas hati .



0 Bualan Anda: