Follow Me:

Sep 14, 2011

Masih Awal

Assalamualaikum .

Bila difikir dan renungkan kembali , saat seperti telah tiba untuk gua . Tapu gua sendiri masih sangsi dengan kejujuran itu . Maksud gua , diri ini masih belum lagi boleh dipercayai . Mengapa diri ini dan bukan dirinya ? Itu larwh persoalan yang bermaen di benak gua . Mungkin itu dan munkin ini . Tapi jawapan hanya jawapan . Dan gua yang akan mencorakkan jawapan tersebut .

Andai kata memang dia yang tercipta , gua akan berusaha untuk jodoh itu . Tapi andai kata bukan , masing masing harus merelakan perpisahan . Kalaupun begitu usaha untuk jodoh itu perlu larwh ada . Bukan setakat bergoyang dan menunggu .

Masih awal ....

Mungkin saatnya masih awal atau gua yang sengaja melambatkannya ? Persoalan lagi bukan . Bagi gua jodoh itu perlua ada usahanya , dan biar larwh Allah yang tentukannya . Kalupun dipaksa , cinta itu munkin takkan bahagia .

Maaf dari hati .

Malam nie tuan tanah agak berjiwang . Dan gua rasa gua ingin bercerita juga tentang cinta .Untuk teman rapat gua , lu jangan sentap sama gua . Gua tak pernah kapel lagi dengan si gadis nie. Kami baru saja mahu membina bibit cinta . Jado tak perlu khuatir akan status gua . Ya , gua tahu . Bukan mudah untuk gua jatuh hati . Dan gua paham diri gua . Jadi kalaupun gua kapel , takkan gua nak bgtahu jugak ?

Apa pun entri kali nie adalah personal . Saja untuk menaip dan menggembirakan hati .

0 Bualan Anda: