Follow Me:

May 29, 2010

Only Reminder For Me

Ingat , kau belum siap kan 2nd prosposal untuk 1sms dan booth putrajaya . Jangan lupa siap kan wak punya flyers baru . Takde mase dah nie . Tinggal berapa minggu je nie .


Hanya peringatan untuk aku . Wah , banyak nye kerja nak kana di done kan . Penat aku . Tapi nak buat macam mane kan . Duet masyuk . Ehehe . Semalam bukak booth je dah dapat 2 orang downline . Kire ahh berapa . Kerja aku dalam 1smsCafe  adalah untuk design design benda yang berkaitan . Ini lagi nak siap kan proposal baru . Wak pulak mintak flyers baru . Uhhuuh . Itu hari dah design . Tapi agak bad ahh . Ehehe . Malas punye pasal . Nak cepat kan , so print dalam 10k je . Dan telah habis digunakan semalam . Wah , cepat tak cepat ahh kan . Ha , macam pisang goreng panas semalam bukak booth . So , aku ingat nak done kan kerja kerja tu semua malam nie . Tapi tak boleh ahh done semua . Proposal dah 50% siap . Flyer tak buat ape lagi . Proposal untuk bukak booth lagi ahh aku tak usik . Ahaha . Untung dapat kerja macam nie . Buat kerja semua dengan lappy dan duduk dalam rumah je . Itupon duet masuk . Ahaha . Mudah kan . Ini aku . Sebab aku designer . Ehehe . Bangge kau . Erm , ini pon part time time cuti sem je . Buhsan tak buat ape ape . Better aku kerja kan . Ok ahh . Aku nak pergi rumah sepupu . Anak dia kawen . Wah , sweet gitu . Kau bile lagi bul ? Ahh , pergi mam aku nak kawen n carik awek . Takde makne . Nanti nanti ahh . Ok ok . Aku nak mandi .  Ehehe . Bubye . Chow Shin Chi .

0 Bualan Anda: