Follow Me:

May 21, 2010

Bufday Dan Bufday , Bufday , Bufday Lagi

Hehh , kau teman . Nak celebrate bufday dekat mane ? Erm , aku masih lagi mencari tempat untuk di tuju . Sorry pakcik , betul betul terlewat nak celebrate bufday kau . Dan mungkin yang ingat bufday kau cuma kami berempat je kan . Mungkin ok . Aku pon tak tahu nak plan ape . Maybe kite celebrate berempat je kowt . No gurls . Kalau ikut kan planning memang nak bawak kau pergi jalan and menginap dekat PD . Aku dah pernah cakap kan . Tapi terpaksa larwh cancel memandangkan budak sekolah tengah exam dan kewangan kami yang agak merosot . Ok ok . Erm , kalau ikut plan feaq kami nak bawak kau pergi pantai morib . Buat ape ? Macam takde pantai lain kan . Ehehe . Act , ini idea dari feaq . Nak celebrate santai . So , aku suggest PD . Tapi macam jauh and lagi pon kite cuma nak celebrate je kan . Maybe next time ok . Don't worry . Langkawi is waiting for us . Kite celebrate sabtu malam ahad . Kau bawak diri je ok . Tradisi macam biasa ahh . Bufday boy kena duduk dalam boot kereta . Kan kan . Ahaha . Santai je ok . 

Kenapa aku suka celebrate bufday kawan ? Ade member aku tanya . Bagi aku , ye arr . Kita usia dah meningkat nie , mana family nak celebrate lagi . Ingat zaman kanak kanak ribena ape ? Lagi pon biasa nya kalau celebrate bufday pon mesti together dengan abang atau pon kakak . Dapat save budget . So macam kureng ahh. Act , sementara aku ade kawan nie ahh aku nak bergembira , tertawa and bla bla lagi . Enjoy kan . Tapi semua tuh ade batas nya . Anyway , happy bufday pakcik . Hope ape yang dah kau lalui kau jadi kan satu pengalaman dan pengajaran . Dekat nya kite dengan bufday adalah dekat nya kite dengan kematian . Hanya ingatan dan kata kata dari aku . Semoga berjaya . Macam aku . Ahaha .

Happy Birthday
Yang Ke 20
May Allah Bless You



I'M STILL YOUNG
KAU ORANG SEMUA DAH TUA

0 Bualan Anda: