Follow Me:

May 25, 2010

Ini Sahaja

Menda kau nie ? Ha ? Mane idea kau . Ok sir . I got it . Ahaha . Mula merepek di waktu pagi nie . Act , dah berapa hari aku tak update blog . Aku pob tak tahu . Kenapa susah nak update . Idea tak sampai . Selalu ad saje benda yang nak di cerita . Sejak kebelakangan nie memang hampeh . Huhh . Nothing i can say . Maybe sebab aku yang malas untuk bercerita atau pon aku kebosanan .

Erm , ape lagi perlu aku cerita . Ha , aku nie dah larwh susah tidur malam . Sakit kepala pulak . Tiap pagi tidur jam 5-6 then bangun at 8 -9 . Memang cukup tapi aku nak tidur yang sekata . Ahaha . Tak de ahh , aku nak tidur malam awal .Penat macam mane pon mesti tak dapat tidur awal . Grrr !!! geram aku . Tapi nak buat macam mane kan . Dah mind set . Sakit kepala tetap sakit . Ape yang aku buat sampai tidur lewat ? Entah , aku pon tak tahu . On9 , carik bahan , then merayap ke website bukan bukan . Bukan yang itu ok . Ahaha . Ok ok . Aku tak dapat banyak bergerak dengan desinging . External aku dah hilang kan . So , bahan semua dalam tuh . So , aku kena slow slow balik . Tu ahh bile on9 buhsan . Tak dapat buat benda yang sepatut nya .


Eyh , lately member aku suruh dengar lagu shahril . Kebahagiaan dalam perpisahan ? Tah ape aku pon tak tahu . Ehehe . Besh ker der ? Aku memang tak minat af . Tapi kalau audition dia aku minat ahh . Macam macam kau kan . Ahaha . Aku pon tak paham lagi dengan lirik lagu si shahril nie . Bukan aku mengutuk , cume ape yang di sampai kan belum lagi tercapai dek akal aku . Uhuhhh . Aku dengar dengar pon dia juara erk ? Ok , tahniah . Itu je . Tak banyak benda yang aku boleh bangga dengan af nie . Sorry . Sebab aku tak minat . 


Ha , aku baru 7 hari cuti sem . Bapak buhsan giler der . Memang takde benda yang aku buat . Ini baru 7 hari , belum hari hari yang akan datang . Grrr !!! kusut kusut . Nak buat ape aku pon tak tahu . Tengok tv pon buhsan . Kerja aku buhsan makan . Ahaha . Makan banyak tapi kau tetap jugak dengan kecik . Eyh , suka aku ahh . Susah ker ? Wakaka . Memang aku tak keluar rumah derr . Siang jadi baby sitter , malam nak jadi kelawar dah tak boleh . Bukan tak boleh . Act , duet takde . Tu ahh yang tak keluar . Uhhuhuh . So , tak ke buhsan . Nak pergi bercuti pon lame lagi . 13hb jun . Menggaru kepala dan kaki . Ahaha .


Rindu nak main futsal . Ade siapa siapa nak ajak aku main futsal tak ? Baru seminggu tak pegang bola dah sangap . Dekat sini takde member kaki futsal . Kalau dekat unisel ye ahh . Ok , ahh . Aku rase dah cukup buhsan aku menaip . Sebab takde benda menarik yang aku cube cerita kan . Aku yang menaip dah membuhsan akn . Ini kan kauorang yang membaca . Ahaaha . Ape aku kisah . Ok , i'm done . Feaq , make sure balik ok . Nak celebrate bufday pakcik . Kek pon tak tempah lagi . Aku takde mase . Ahaha . Bubye .















0 Bualan Anda: