Follow Me:

Sep 6, 2011

Quick Update

Salam .

Just quick update from me . :-) Mungkin quick update yang panjang entrinya . Mana tahu bila menaip idea bercambah . Petang nie gua nak bercerita pasal diri gua dan hidup gua . Gua nak berjiwang sedikit malam nie .

Ini cerita gua dan tiada kena mengena dengan hidup orang laen .

Cerita bermula .

Rasa dah lama gua menyepi dan membujang . Gua rasa gua dah cukup lama tanpa peneman dan tanpa penyeri . Maksud gua kart sini gua takde girlfriend . Perlu ke girlfriend nie ? Bagi gua sebenarnya tak perlu , mungkin . Mungkin ahh . Tapi kadang mata terlihat kemanisan bercinta orang laen . Diri mula merasa cemburu .

Kenapa gua bercerita pasal cinta ? Cinta tak kan datang tanpa usaha . Dan jodoh tak kan termaktub bila tiada usaha . Tapi harap tidak di salah erti . Biar larwh pegangang hidup itu kuat . Jangan pula kerana cinta diri bergelumang dengan sinis dosa .

Perkenalan kami baru 2 minggu bermula . Dan bagi gua , ianya masih mentah dan muda . Macam mana perempuan tuh ?

Sepanjang retina berfungsi , gua menerima segala perkara yang manis . Maksud gua , semuanya baek belaka . Dan itu bukan ahh jalan atau caranya untuk gua terus jatuh hati . Bagi gua biar ahh lama berkenalan . Gua tak nak sesat di kemudian hari . Gua dah pernah jatuh sekali kerana cinta dan gua tak nak jatuh lagi .

Perempuan ini hiasan dunia . Kalaupun ianya hiasan dan penyeri bagi kaum adam belum tentu isi hatinya manis . Siapa yang tahu menilai dia larwh yang beruntung .

to be continue ....

0 Bualan Anda: