Follow Me:

May 24, 2011

Wedding

2.43 AM , Tuesday
May 24 2011

Salam . Ok , malam nie gua nak update sikit je . Tak banyak pon . Gua nak update gambar wedding . Opss , sory . Bukan gambar curi ok . Gambar dari kamera gua sendiri . Ehehe . Wedding nie dah lama , cuma baru nak edit . Lagi pon bukan gua official photographer . Gua datang sebagai freelensa sahaja . Ok, layan .

Pasangan Mempelai

Pencak Silat 

Tuan Rumah

Sorry tak banyak gambar yang boleh di upload . Gua malas nak menunggu . Lama sangat . InsyAllah , kalau ada free time gua upload lagi . I'm just a beginner , so ada kekurangan dan kelebihan kart gambar gua . Sebenarnya , pengantin perempuan adalah adik kepada adik ipar abah gua . So , kira pakcik gua ahh . Lokasi adalah di Terengganu . Jauh bukan . Gua saja nak jalan . Apa pon semoga dua mempilai kekal hinggal je akhir hayat . Amin .Ok , layan je . Selamat malam .

0 Bualan Anda: