Follow Me:

May 18, 2011

Kerja Owh Kerja

1.17 AM , Wednesday
May 18 2011

Assalamualaikum . Baekkan gua bagi salam kart blog . Tengah malam nie tangan gua menggatal nak menaip . Gua nak tanya sikit ahh . Kalau anda percaya dengan jodoh kenapa anda sendiri tidak berusaha untuk jodoh tersebut ? I mean can't you give a chance to a person that loving you ? Statement gua bukan untuk diri gua tapi untuk mintak pandangan sahaja . Pagi nie gua nak cerita macam macam .

Sekarang nie gua memang penganggur terhormat . Gua tak jadi sambung belajar kart MSU . Sebab ? Gua sendiri mempunyai alasan kenapa tidak MSU . Jadi kerja gua hari hari hanya larwh mengusahakan kebun bapak gua . Budak kampungkan . Gua ada niat jugak nak kerja . Tapi berbekalkan Diploma . Apa gua boleh dapat ? Gua ada dapat offer dari satu company IT . Kerja yang ditawarkan as a technician . Jadi mentah mentah gua tolak . Sebab gua tak berminat untuk jadi technician . Gaji di tawarkan ok bagi gua 1.4k . Tapi gua tak nak . Kalau di bandingkan duet bulanan dari kerja kebun yang gua usahakan lagi banyak . So , gua dah fikir masak . Memang gua tak nak kerja .

Ok , cerita gua tamat kart sini . Gua takde idea nak cerita . Gebang je nak cerita macam macam . Tapi mood mengantuk dah datang .

Bubye .

0 Bualan Anda: