Follow Me:

May 29, 2011

Sekincan Ikan Bakar

12.05 AM , Sunday
May 29 2011

Asslamualaikum .

Malam nie gua nak mengarut banyak . Gua nak cerita macam macam . Ha , hari nie gua tak buat apa . Goyang kaki . Itu jer . Full stop .

Gua baru balik dinner dengan family . Full of family . Tak tahu nak p dinner kart mana . So , i decide to having dinner at Sekincan Ikan Bakar . Wow , interesting right ? Not so far from home dan tak mengantuk pon kalau nak drive balik . The location is at Bukit Tinggi . In front of Jaya Jusco . The restaurant too crowded with customer . Gua pon terfikir . Besh sangat ker . Actually , this restaurant is new . I just want to try how it is .

I meet my friend , Yana . I asked her about the food . Then she said . Aku tak order lagi pon . Crowded kowt . Table pon takde .  Makanan macam tak besh jer . Aku nak balik nie . Ha ? Gua pon pura pura terkejut . Serius tak besh ? Mati gua . Dah ahh idea gua ajak family p dinner kart sini . Soal table takde hal . Sebab gua memang dah booked .

Di pendekkan cerita family gua makan kart situ . Ok , ahh . Not bad . Tapi gua baran satu bende jer . Gua satu family dah nak habis makan , aer tak sampai . Mak aii . Memang gua howt temper sikit bab nie . Last last malas gua nak melayan order taker tuh gua cakap . Can we have plain water only please . I need now !!! Thank you . Gua tanya macam macam alasan . Aer habis ahh . Customer ramai ahh .

Situation at Sekincan Restaurant .

- Always full and crowded with customer .
- A bit noise with people's talk and ++ .
- Slow server ( even there are lots of server ) .
- Hot .

Last sekali gua nak cerita pasal harga . The price is reasonable ahh . Cuma gua terkejut time nak bayar . Cashier tuh total up semua Rm 545.40 . Gua tercengang + blur . Gua macam tak puas hati . So , gua pon bersuara ahh . Can you double check ? Kalau betul Rm 575.40 takpe ahh . Tapi kalau salah gua nak sound . Peduli apa gua . Cashier nie kira lagi sekali . Ok , sir sorry . The total is Rm 245.40 . Gua nak sound . Tapi chumel pulak cashier nie . Lawa pon lawa .  Nama dia Anis . Tak jadi ahh . Kowt kowt bakal jadi bini gua ker coming soon . Ahaha .

Ahh , lu kalau dengan perempuan semua ok . Laki lu taram sound jer . Ehehe . Perempuan beb . Slow slow ahh . :)

Ok , itu sahaja gua nak update . Nak gambar ? Next post ahh . Ok ok . Satu jer .


Photo from my friend Farah Suhaimi . Gua mintak ok . Bukan pinjam . Layan . Bubye .

0 Bualan Anda: