Follow Me:

May 22, 2011

Duet Owh Duet

2.23 AM , Sunday
May 22 2011

Home . Gua baru pulang dari studio . Apa lagi , gua jamming ahh . Lama gua tinggal zaman maen gitar nie . Ada ahh dekat setahun . Tetiba minat nak beli gitar baru datang . So , band gua carik ahh lagu yang senang maen . Full cover ok . Bukan maen takat maen je . Boleh ahh . Dah banyak kali kami p studio . Tapi malam nie punya feel laen macam . Malam nie gua betul betul puas hati . Semua lagu masuk , semua lagu menjadi .

Gua maen takde ahh gempak , boleh ahh . Gua maen alat muzik apa ? Gua boleh maen drum dan gua boleh maen gitar . Tengok lagu ahh . Kalau ikutkan semua lagu gua nak maen gitar . Tapi member gua tak pandai maen drum . So , gua volunteer . Terpaksa nie . Uhuhuh .

Tapi sebelum balik , gua kena tegur dengan macha yang jaga studio . Bro , u nak beli gitar baru tak ? Gua tanya brand apa ? Stagg . Ok gua tahu . Aku tanya apasal nak jual . Dia cakap gitar nie mula mula ada budak order tapi tak jadi angkat . So , memang baru . Dan gua berminat . Minat sangat . Harga macha nie bagi Rm750 siap amp . Gua pon dah try maen pakai gitar nie . Memang sedap lagi . Senang cerita virgin ahh . Ehehe .

Sekarang gua kusut kepala . Mana gua nak carik duet nak beli gitar nie . Dah ahh gua cakap minggu depan gua nak angkat . Ahaha . Confident gua cakap kart macha tuh . Laen hal . Tapi ikutkan gua memang nak angkat . Gua tengah fikirkan duet dan duet . Duet owh duet . Where i can get you ?

Gua nak try jugak dapat kan Rm750 minggu depan . Hendak seribu daya , tak nak takpe . Prinsip gua . Tapi kalau tak cukup jugak . Nak buat macam manakan ? Pasrah je ahh . Ehehe .

Ok ok . Gua sebenarnya bukan nak update pasal nie . Gua nak update pasal Tepuk Dada Tanya Selera Part 1 . Tapi isi tak cukup . Mungkin esok je gua update . Itu pon kalau gua tak penat . Dan , malam nie gua takde gambar nak update . Sebab takde gambar yang canteq boleh gua curik . Ehehe . Bubye . Goodnyte .

0 Bualan Anda: