Follow Me:

Jun 2, 2011

Tepuk Dada Tanya Selera - Part 2

2.53 PM , Thursday
Jun 2 2011 .

Assalamualaikum . Selamat datang bulan enam . Wah , pejam celik pejam celik dah bulan nak dekat puasa . Masa berlalu begitu pantas sehingga mengalahkan kelajuan cahaya . Kalau tak silap gua , awal bulan lapan dah puasakan ? Nasib takde ganti puasa . Leceh betul kalau kena ganti .

Hilang akal apa gua update blog tengah hari nie ? Tak pernah di buat dek gua time macam nie . Ok larwh . Entri kali nie mungkin agak sedikit panjang . Agak ahh . Ehehe . What is my title ? Actually it is about the previous title . Before this gua ada buat entri pasal tepuk dada tanya selera part 1 . So , entri kali nie adalah part 2 . What's up world ? Cehh , berlagak . Ahaha .

Entri kali gua nak bercerita pasal seorang budak perempuan yang berani buat statement . Wow , statement ? Statement berani mati . Apa statement budak perempuan nie ? Dan siapa beliau nie ? Cerita bermula , bila seorang teman gua di facebook share satu blog link . The title of the blog is kisah apa aku bukan virgin . Wow , gua pon rasa tertarik . Then gua buka blog tersebut . Gua baca dan bla bla bla . Sampai habis . Dan gua husya komen .

Entri budak perempuan nie memang berani mati . She said that she have no virgin and she admitted have a sex before this . Wow , then the last statement of this girl make me confused . Let the people surround look contempt at you . At least you got your own dignity . This statement is from that girl . Gua petak gua petak . Apa motif budak perempuan nie buat statement ? Then mengaku kart public takde dara ? OMG ? Sungguh berani dan tak malu . Kalau gua pon , gua cari lubang tanah untuk sembunyi . Ahaha . This kid only 14 teen . Yang gua tak boleh bla , cakap dah pernah 'maen' then boleh cakap yang dia nie sekurang kurangnya ada maruah diri . Is that you call maruah diri after did ? Let me talk and describe about this . Ehehe .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bagi gua ahh , gua rasa budak nie cuma nak megahkan diri dia . Sebab , dia rasa bila dia buat statement macam nie dia rasa orang tak kan pandang hina dan yang sewaktu dengannya . Tapi budak nie silap . Lagi pon umur baru nak masuk fasa setahun jagung .

Gua bagi contoh ahh kan . Contoh gua amek dari diri gua sendiri , masa umur gua darjah lima . Gua pernah kantoi kan senior gua curi duet dalam kelas . Gua nie kira saksi ahh . Then , gua dapat pujian bla bla bla . At that time , gua betul betul bangga . So , senior dan junior tak pandang rendah dengann gua . Dia orang makin salute gua .  Ini cerita gua . See , yang gua boleh cakap , gua bangga dan megah tapi dengan membuat kebaikkan . Habis , full stop .

Budak nie umur pon belum matang mungkin tak tahu apa yang di cakapkan dan di ceritakan . Gua takde ahh salahkan 100% kart budak nie . Mungkin hidup terlalu bebas . Bergaul sana sini tak tentu arah . Jadi ahh yang macam sekarang nie . Takde siapa yang membimbing . Gua tengok yang dok kutuk dan komen lagi macam h**** . Maki dan ayat lucah semua keluar . Gua tak komen pon . Ehehe . Jadi kalau macam nie siapa yang nak disalahkan ? Tepuk dada tanya selera .

Nak husya blog budak nie ? Kowt kowt lu boleh stem ker layan cerita dia . Ahaha . Sorry , gua bukan nak memburukkan lagi keadaan ataupun memfitnah . So , google sendiri . Iye gua tahu , gua menaip dan bercerita nie dah di kira mengata . Tapi biar larwh Allah yang mengadili bicara cerita gua . Gua nasihat , baek jangan bukak blog budak nie . Macam macam viruskan masuk . Lu ingat gua tipu . Lu husya gambar bawah nie .


Sorry , gua terpaksa blurkan semuanya . Ehehe . Motif gua nak tunjuk virus jer kart blog budak nie . Gua akan sambung entri nie malam nanti . Ok , bubye . I got work to do .

0 Bualan Anda: