Follow Me:

Jun 11, 2011

Afamosa Water World

11.08 , PM
Jun 10 2011

What's up readers . How are you doing ? Macam besh jer cakap omputeh nie ? Malam nie gua takde nak cerita panjang . Gua kurang sihat . Mata dah mula merah . Dan gua harap gua tak demam . Sebab gua nak cipta rekod . Setahun tak demam . Ehehe . Itu pun kalau dapat cipta ahh . Ok . Itu sahaja .

Cerita menarik malam nie takde . Gua cuma nak update beberapa gambar . Dan gua nak cerita pasal gambar entri yang lepas . Sabtu yang lepas gua p bercuti dengan family . Alarwh tak p bercuti pun , just jalan jalan . Dah lama gua tak p jalan jalan . Destinasi , kami pergi ke Afamosa Water World . Ada apa kart sana ? Entah , gua just ikut sahaja . Gambar yang baru gua shoot nie sebenarnya kart Afamosa dan Bagan Lalang .

Agak seronok jugak ahh gua kart sana . Walaupun kart Afamosa cuma mandi manda sahaja . Wah , pengalaman paling gua tak boleh lupa , gua maen gelongsor high speed . Punya ahh tinggi nak naek . Nasib baek tak ramai orang yang nak maen high speed nie . Mana taknya  . Nak tercabut jantung gua . Betul betul menyeramkan . Turun je gelongsor tuh , lu dah tak fikir banyak dah . Yang lu tahu jerit je ahh . Ahaha . Gua tak jerit pulak time tuh , sebab gua takut . Ahaha . Jadi gua pejam mata je . Seronok habis . Tahu tahu dah sampai bawah .

Lepak kart sana Afamosa lma jugak . Dari pukul 11 pagi sampau pukul 5 . Then , kemas kemas nak balik . Tapi takde ahh terus balik , kami singgah ke Bagan Lalang . Nak dinner kart sana . Wah , gua dah lebih sepuluh tahun tak ke sana . Last gua jejak kaki masa umur lima tahun . Dinner kart sana dan pulang . Agak ahh , dinner jer dah habis Rm600 . Big family ma . So , logik ahh . Then , pulang . Sehari je . Lepas tuh gua nak demam . Sebab gua tak cukup tidur .

Ok , gua ingat nie je gua nak update . Gua mengantuk sangat lepas makan ubat  . Ok , bubye . Bawah nie ada gambar lagi . Enjoy . ;)

Aina Darwisha

-

Mush Ab' Umair

0 Bualan Anda: