Follow Me:

Aug 19, 2010

Ini Bukan Iklan Raya Petronas

Hari nie aku bangun pukul 10 .Wah , syoknya . Lewat ? Entah ahh , minggu nie je dapat bangun lambat . Cuti kan . Minggu depan dan minggu minggu seterusnya memang tak ahh . Bangun terus capai tuala , ingat nak terus mandi . Kejap lagi ahh . Duduk dulu , termenung . Then , senyum sorang sorang . Ahaha . Macam orang tak betul pon ade . Mak aku tanya , kau nie gila ker hape bangun tidur tiba tiba senyum . Mengigau ker ? Ehehe . aku bangun dari tempat duduk terus p bilik air . Aku pon terfikir jugak , kenapa aku boleh senyum sorang sorang ? Aku mimpi ape ? Indah sangat meyh ? Time time mandi pulak tuh aku boleh dok pkiaq . Akhirnya dapat juga ape yang aku mimpi kan .


Selepas mandi ..........


Macam biasa ahh rutin bulan puasa . Time time free tak buat ape aku mengaji ahh . Ehehe . Pahala tuh , dapat kurang kan dosa aku . Done . Then , aku amek lappy nak online . First website yang aku bukak of course ahh Facebook , Blogger , Twitter Then Metro Online . Metro Online , aku baca ahh tajuk utama . Sekian sekian sekian . Perbicaraan kes cerai ahh , isteri kena libas dengan suami........ Then , MAYAT DIJUMPAI DI CELAH PLASTIK . Excited aku , nak baca . Klick berita selanjutnya ...... Aku ingat kan remaja mati di bunuh or kes cemburu , cinta tiga segi ker . Biasa ahh sekarang kan . Tengok tengok mayat baby . Baby tuh 5 bulan dah . So , aku rase memang dah cukup sifat . Chumel kan baby . Besh kalau dapat baby . Bila aku terbaca artikel macam nie aku terus malas baca . Ye ahh , kalau sekali sekala takpe . Ini dah kerap pulak kes buang bayi . So , macam endah tak endah . Macam baby tu baby doll . Tak nak , buang . WTF .


Nak salah kan siapa ? Erm ?  Ha , salahkan diri sendiri ahh . Apesal pulak nak salahkan mak bapak ? Yang hang gatai nak p beromen buat apa ? Kalau halal aku pon nak . Ini haram jadah . Tak nak aku . Bila dah jadi macam nie baby tuh hang buang . Masa buat tak nak pikir . So , laki dan perempuan sama saje . Tapi hanya segelintir . Hang tahu dak , baby tuh akan carik hang balik bile semua manusia di bangkit semula . Hang jangan main main . Aku cerita sikit ahh ,  setiap lelaki yang mengeluarkan air mani (beronani/melancap) , akan di kira di akhirat kelak . Dalam erti kata lain , benih ( sperma ) . Jadi , masa hari perhitungan nanti hang akan nampak berapa ramai yang follow belakang hang tak berkepala . Itu semua adalah sperma sperma yang hang buang . Jangan dok membaziq sangat . Kan habis baru tahu . Ehehe . Ok , sumber ini aku dapat dari seorang ustaz . Bukan rekaan semata mata ok . Fikir erk , sedangkan air mani ( sperma ) yang kita buang ponboleh carik kita balik , ini baby cukup sifat yang hang buang ? Fikir dan renungkan . 


Berpesa pesan kepada kebaikkan .


to be continued insyAllah .......

0 Bualan Anda: