Follow Me:

Mar 21, 2010

Melalut + Kalut

Masih lagi penat . Balik je PD terus hantar adeq balik asrama . Dah ler jauh dengan sesaknye lagi . Fuhh , naik mengantuk aku . Ini pon macam nak tidur . Assignment tak done lagi slide pon sama . Gampang . Minggu nie ade test . Best ker PD ? Aku suka resort dy je . Ahaha . Act , boleh larwh . Aku pon happy dan enjoy . Malam keluar jalan jalan . Siang masa habis kart pantai . Naik gelap aku . Hilang kehenseman aku . Ahaha . Lupa pulak semalam hari kepurteraan dymm sultan negeri kan . Event sebelah resort aku je . Aku tengok macam besh jadi raja . Kena escot ramai ramai . Dengan perarakan . Yang paling aku suka bunga api je . Ahaha . Bangge siot dapat jadi raja . Masing masing melambai . Aku tengok je . Hehe . Aku pon sebenar dapat jadi raja . Tapi tu larwh . Muda lagi kan . Tu yang aku reject . Aku nak study nak sara keluarga dulu . Siapa nak kawen muda muda ni . Ye tak ? Takat raja sehari aku pon tak nak . Sehari je . Cuba banyak hari . Mesti aku apply . Dah melalut aku ni . Ok larwh . Penat aku sebenarnye ni . Bye bye .

1 Bualan Anda:

+ bottom form heart + said...

jd raja?
bule jer.
raja gopal!
hahaha~:))
*guraw je atok! :D