Follow Me:

Mar 31, 2010

Separuh AKhir Pertama

Semangat anak selangor . So , malam tadi dengan semangatnya aku pergi stadium untuk menyaksikan perlawanan bola sepak antara selangor dan negeri sembilan . Memang ramai dan aku pon expect ramai cenggitu . Sampai nak beli tiket pon kena beratu panjang . Fuhh , so beli tiket terus  masuk . Dengan harapan ada larwh sit yang besh . Sekali masuk . Nah Kau !!! Memang full loaded . Tengah tengah port paling besh . Tapi dah penuh . Terpaksa larwh ke tepi sikit . Aku start suka pergi stadium since form3 sampai larwh sekarang . Kalau diikutkan semua game selangor kart tempat sendiri tak pernah aku miss . Untill sampai singapore pon aku join . Ahaha . Semangat anak selangor kan . Game agak muram malam tadi . Always berbalas serangan tapi tak score pon . Ape yang aku tahu malam tadi bukan kesebelasan utama . Gooliee selangor pon bukan Hamsani Ahmad . Tah goolie mane tah . Amirul Hadi pon ganti tempat Liew Kit Kong . Yang agak menyerlah Bunyamin . Nampak ok larwh dy main . Pendek kan cerita selangor tewas di tangan negeri sembilan . 2 - 1 . Uhhuh . Tapi semangat tak luntur pon . Tetap cool . Kalah kart tempat sendiri dan tempat lawan nanati harap harap kita menan .

GO RED GIANT !!!!!

0 Bualan Anda: