Follow Me:

Feb 10, 2011

Canon Lens 50mm f1.8

Salam 1 Malaysia . Wah , hari nie kerja memang penat . Serius sampai aku tertidur . Mana tak nya . Dari office kart Serdang ke Kuala Selangor . Wah , jauh bukan . Kira kira balik mileage ada ahh dekat 120km . Nasib aku naek kereta . Kalau aku naek motor mati kepenatan aku jawap nya . Ahaha . Then , lepas settle kerja kart Kuala Selangor ingat nak balik terus . Tapi fikir fikir balik terlalu awal . So , aku decide dengan member aku , afiq terus ke ILP Banting . Mak aii . Lagi jauh bukan . Nak siap kerja punya awal . Layan kan . Ha'la , yang penat aku . Member aku boleh tidur dari Kuala Selangor sampai ILP Banting Tuh . Dah sampai boleh tanya . Kenapa cepat sangat . Ahaha . Seriusly , hari nie memang penat gila .

Lepas balik kerja dalam pukul 4 macam tuh agy text . Nak pergi beli flash untuk kamera dia . Ok ahh . Aku deal je . Sebab aku nak beli barang kamera jugak . Janji pukul 6 . Sebab lama lagi , so aku mandi ahh dulu . Then , kau tahu ngok aku tertidur sampai pukul 7 . Canteq . Tengok handphone 4 miscall dan  3 message . Gua dah agak dah . Nie mesti agy . Ahaha . Sedeyh dia . nak buat macam mana , aku tertidur . So , plan nak beli flash dia cancel . Aku pon call feaq , ajak dia keluar pergi seksyen 9 , Shah Alam . Dia on je . Lagipon lepas balik kerja . Dia tanya aku , nak buat apa pergi seksyen 9 tuh . Ada ahh . Nanti kau tahu ahh . Sampai sana je aku terus masuk kedai kamera  . Ahaha . So , aku carik barang aku . Aku carik lens 50mm f1.8 . Rezeki aku stok ada . So , deal ahh harga . Tambah tolak . Amoy nie bagi aku harga Rm 360 . Fikir fikir balik  lebih kurang je dengan kart PERTAMA . So, deal nak angkat . epas tuh berkenan pulak dengan BG E5 . Tapi takde duet . Amoy tuh dh bagi harga canteq . It's ok ahh moy , next month i'll get it . Balik je terus pasang . Shoot gambar anak buah aku . Gambar memang terbaek . Bokeh dia pehh !!! Bagi aku dah ok ahh . Sebab aku beginner . So , sekarang aku dah ada 2 lens . Dan target untuk bulan depan adalah BG E5 . B , canteq kan 50mm tuh . See , i dah tunai kan apa yang i janji kan .

Canon Lens 50mm f1.8





0 Bualan Anda: