Follow Me:

Feb 4, 2011

Chicako

CHICAKO

Ini iguana abang aku . Tapi aku yang jaga . Sebab aku suka dengan muka iguana nie . Ehehe . Agak ahh comel juga . Nama iguana nie CHICAKO . Dan dia paham bila aku panggil dia . Especially time makan . Tapi dari dulu sampai aku jaga , CHICAKO nie tak suka bila orang tengok dia makan . Ahaha . Kalau ada yang pandang mesti dia tak jadi makan . Sungguh comel . Macam perangai manusia dah aku tengok . Sekarang tiap 2 minggu mesti CHICAKO nie tukar kulit . Yang palig aku pelik . Ekor dia makin panjang . Cage yang aku beli kan pon dah tak muat . Kesian CHICAKO . Tak selesa dah aku tengok . 

Tadi aku dah plan dengan abang aku yang doktor haiwan . Kitorang nak buat cage baru untuk CHICAKO . Yang lebih besar dan yang paling penting CHICAKO nie boleh memanjat dan bermain . So , cage yang akan di buat kena agak tinggi sedikit . Bajet pon aku tak tahu berapa ? Esok kalau takde aral melintang kitorang nak start buat dah cage tuh . Harap harap menjadi ahh . Cage yang kitorang nak buat macam yang kart bawah nie . Cage no 3 . Agak tinggi dan lebar . So , aku suka . Dan abang aku pon setuju . Layan . CHICAKO , wait for your new cage ok . I promise i'll built it for you .


0 Bualan Anda: