Follow Me:

Feb 3, 2011

WikiLeaks

Allright . Hari nie nak update pasal IT sikit . Memandangkan aku seorang budak IT , so saja nak kongsi bersama . Ehehe . Tadi , di sebabkan kebuhsanan merayap ahh kart web . Carik ilmu katakan . Ilmu harus di cari . Betul tak ? Tetiba terklik satu website nie . Pasal WikiLeaks . Masing masing pon tahu kan pasal WikiLeaks . Ala , kalau tak tahu carik sendiri . Act , aku terpegung dengan beralatan IT dia . Memang canggih . Dan kalau tak silap aku ahh . Tiada siapa yang tahu kart mana pejabat ataupon central WikiLeaks . Yang aku  tahu ianya berada di bawah tanah . So , hebat tak hebat ahh kan . So , pekerja WikiLeaks nie pon mugkin kena simpan rahsia . Aku tak nak menaip terlalu banyak . Sebab takde idea . Aku cuma nak attach gambar dan link . Kau orang tengok sendiri ahh . Bubye .



Ini link untuk gambar dan info tentang WikiLeaks .

0 Bualan Anda: