Follow Me:

Apr 17, 2010

removeWAT Software

Selamat malam blogger semua . Hari ni aku nak share something ape yang aku tahu . Ok . Tak tahu larwh blogger  bloger sekalian dah tahu ke belum kan . Tadi , sebaik je aku penat study saje larwh merayap ke laman sesawang . Mencari benda baru . Bak kata orang jawa explore . Merayap punye merayap aku jumpe satu software . Name software ni removeWAT . Aku pon tak tahu ape benda ni . Nak tahu kena larwh explore kan . Jadi explore larwh dan buat research sikit . Ok . Aku tahu ape gune benda ni . Tahu tak kadang kadang windows kitetak genuine/original. Kadang kadang baru beli laptop tapi tetap tak original . 
Jadi kalau dah tak genuine mula larwh some application ade yang clash . 
Then , system akan suruh kite activate kan windows tuh . 
Biase nye kalau dah jadi macam ni background desktop pon akan berwarna hitam . 
Automatik desktop ni berubah . Kalau kau ubah system akan ubah balik .


So , aku pernah ade member tanye . Kalau dy suruh activate nak buat macam mane tok . 
Aku suggest kau activate kan je . 
Coz , kalau aku suruh format kompem kompem aku yang kena buat . 
So , dengan software ni kite tak perlu activate dan tak perlu format . 
Ha , mudah kan . So , gune software ni . Masalah some application clash don't worry . 
Aku dah cuba kart komputer anak buah aku . 
Ok , dan ok larwh . Ahaha . Untuk makluman semua software ni boleh diguna untuk semua microsoft windows . 
Untuk mereka yang memakai windows 7 name software dy removeWAT dan windows xp dan sam waktu dengan nya removeWGA . 
Ha , korang boleh cuba larwh kalau menghadapi masalah seperti ini . 
Terima kasih . Taip je dekat pakcik google software ni .
Ok .

0 Bualan Anda: