Follow Me:

Apr 23, 2010

Hari Yang Indah

Morning blogger . Alhamdulillah masih lagi bernyawa . Harap pagi ni bermula dengan baik . InsyAllah . Ok , act aku tak tidur lagi pon . Ehehe =D . Saje untuk tidak tidur . So , ape yang aku buat waktu waktu macam ni ? Entah , idea nak menaip pon takde . Tapi tangan nak update jugak blog nie . Eyh , macam mane nak tahu blog kite nie dah berapa lame erk ? Mencari dan mencari . Tak tahu di mana . Ahaha . Takpe takpe . Nanti aku tanye blogger boy .
Kenal ke ? Entah , aku pon tak tahu blogger boy tuh sape . Tapi pernah dengar . Eyh , cepat larwh idea menarik datang . Ape aku nak taip nie . Cakap sendiri di dalam hati . Erm , ahad nie balik u then seminggu balun study . Then , final exam . Wah , besh nye tinggal satu sem je lagi . Habis final nak pergi jalan jalan .

Owh ya baru teringat . Pagi nie nak amek passport . Mintak mintak boleh kawteam . Adelah , rahsia . Mane boleh bgtahu . It's about the money . Ahaha .  Ha , nak cerita pasal FB sikit . Tadi saje aku update information . Aku pon tukar larwh relationship status kepada in relationship . Ahaksss . Ehehe . Saje je . Then , ape lagi . Member member pon klik 'like' then ade yang komen . Aku pon terpikir . Ape bende nie ? Aku baru je tukar dah ramai komen . Tanye siapa gurl tuh , kalau kawen jangan lupe jemput . Ade mase call nak tahu jugak . Wakaka . Macam aku nie artis . Update pasal diri aku . Pisang goreng panas katekan . Ahaha . Satu lagi , kalau aku tipu pon kau orang percaya . Ahaha . Jujur . Ini bukan betul pon . Aku main main . Tak kan kau orang dah percaya . Muka aku nak couple , tahun gajah pon belum tentu .

Ha , lupe pulak . Tadi aku edit gambar.  Kebosanan study . On kan lappy . Bukak photoshop . Ape lagi . Editing larwh . Kali nie aku bermain dengan brush pulak . Buhsan nak edit gambar real . Macam nie larwh artwork yang aku buat  kalau nak tahu . Tapi ini biase biase saje . Flayer , pamplet pon bidang aku jugak . So , sape sape nak design flyer ker pamplet ker baju or yang berkaitan dengan art boleh arr dapat kan khidmat aku . Ahaha .  Promote diri sendiri . Feaq , nanti kau balik aku ajar macam mane nak pakai brush ok .

Sampai sini saje cerita saya .........

 ( ini bukan ciplak ok )


0 Bualan Anda: