Follow Me:

Apr 17, 2010

Masanya Telah Tiba

Waktu untuk berperang kini telah bermula . Kesungguhan dan keazaman akan mesti di tekad kan didalam diri . Yang penting usaha bukan kerjasama . Wonderpet tipu . Ahaha . Usaha kemudian tawakal . Itu penting . Struggle derr . Bak kata orang kedah pulun . Aku pon tak tahu betul ke tidak . Main hembus je . Ahaha . Sekarang aku takde mase nak enjoy ape yang aku tahu hari hari mengadap buku . Bukan last minit punyer usaha ok . Bangun pagi buku dan bla bla bla . Ingat , solat jangn tinggal . Fuhh !!! pening jugak hari hari begini . Tapi nak buat macam mane kan . Dah tanggungjawap seorang student . Hari ni dah start tak sihat . Hari ni takpe . Jangan dok tinggal 4 hari nak exam demam . Aku tak suke . Memang akan ala kadar je arr aku study . Sem ni aku kena push giler giler . Sem lepas aku dapat naik kan pointer aku . So , sem nie aku target 3.5 . InsyAllah . Kite merancang Allah yang menentukan . Kan kan kan . 


Ingat balik kenangan sem lepas . Memang tak kan lupe arr . Yang aku pelik nye setiap sem ade je masalah bile dah masuk dewan exam . Slip exam jangan cerita arr . Banyak kali hilang . Kad matrik pulak kadang kadang tah macam mane kena rampas . Walaweh , bagi aku record arr . Setiap sem macam ni . Sem lepas slip exam aku hilang . Dah satu kerja . Dah arr masuk dewan lambat 10 minit . Mane tak nye . Information yang di berikan salah . Dah lewat tup tup mencari slip exam . Hilang .Kalau hilang tak boleh masuk dewan deq . Kena buat baru slip tuh . Wah wah . Kena larwh aku pergi admin . Then , admin cakap system down tak boleh bukak . So , macam mane kak . Saya exam ni . Takpe , adeq cakap kart invigilator kami beri kebenaran adeq masuk . Ok done . 


Lepas keluar dewan tu aku pon terpikir . Ni mesti akibat malam semalam . Ye arr mane tak nye . Malam tuh malam jumaat ( ladies night ) . Aku pon terpengaruh dengan kawan nak pergi . Jom . Nak enjoy kate kan . Ha , kepala hanggok hang . Esok slip exam hilang dengan datang lewat nye . Taubat aku nak buat macam tuh lagi . Sudah . Cukup cukup . Lepas ni kalau exam , exam sahaje . No enjoy enjoy ok . Nak enjoy lepas exam . Wakaka . Ikut suka aku arr . Ahaha . Then , member aku pulak perempuan kena repeat satu subject . Ahaha . Dy pon cakap kart aku . Ni kau punyer pasal arr ni . Ajak aku pergi clubbing . Tengok kan aku dah repeat . Aku cakap balik . Aku takde pon . Ahahah . Tapi aku rase malang kowt . Ahaha.
Cerita lepas kan nak buat macam mane .


Ok , now aku tengah on9 . Penat study . Lappy memang on je . Tapi tak gune pon . Biar je . Buang tenaga kan . Ahaha . Sem ni aku cume amek 5 subject je . Itu pon dah tuff .Fuhh , yang paling susah bagi aku Quality Control Dan HCI . Cad , Electronics Dan Manufacturing Senang . Alhamdulillah , carry mark aku pon ok . 50 keatas . So dah lulus . Tapi kalau nak dapat A's  kena larwh pergi exam kan . Ye tak ? 


Kepala agak sedikit pening . Mane tak nye . Lepas study , aku mati kan lampu bilik . Then , husya line kejap . Tengok semua orang dah tidur belum . Ape lagi hidup kan lampu kelip kelip aku ( lampu disco ) . Ahaha . Aku amek wireless headphone . Set stereo then bass kasi naik giler . Ahaha . Ape lagi . Layan techno arr . Ahaha . Dah macam Dj Tiesto aku . Uhuuhuh . Pening derr . Volume kasi tinggi punye . Then , dance shuffle macam nak giler. Kalah ajam kalau lawan aku . Ahaha . Ok Ok . Sekarang aku ade masalah sedikit . Nak cerita tapi takut hati kawan terluka . Eyh , ini kan privacy jangan larwh . Ok ok . Prinsip hidup aku  biar aku kart dalam sebelum oarang tuh . Bahase inggeris dy aku tak tahu . Tapi lebih kureng macam tu larwh .


Hujan sekarang ni . Aku macam nak tidur . Tapi study belum habis . Hehh , ni pon saje nak update blog . Seminggu sekali kowt aku update . Tak banyak mase . Artwork pon aku tinggal kan sementara . Nak struggle exam kan . Flyer , pamplet dan website . Oh kalian semua menghantui aku . Ok cukup cukup . Kan melalut sendiri ni kan . Ape pon balik minggu ni untuk dapat kan restu mak dah abah . Nak exam kan , Restu tu penting . 1 weeks kowt study week . Aku start exam 4-05-2010 dan habis 17-05-2010 . Selamat awal . Kalau tak mesti tak dapat pergi bandung . Kan kan . Balik u dalam hari khamis or rabu macam tu . Nak study group . Makan pisang arr aku study sorang sorang . Hidup sorang takpe jangan study sorang . 


Ok larwh . Mungkin ni je cerita aku untuk pagi ni . Next time aku bercerita lagi . Bye bye teman . Untuk kawan kawan aku yang nak exam hope kau orang buat yang terbaik . Dan good luck .


Pakcik - Uitm
Feaq - Kptm
Wanie - Kptm
Wawa - Mahsa 
Aku - Unisel  
Adam - Upm 


Ok - Ok . Adios Chow Chin Chow . Mahu Study Semula . Hope Dapat Jumpe Kau Orang Lagi .


gambar terbaru 
( potong rambut )
p/s : macam gangster kalau dari tepi .
=P

0 Bualan Anda: