Follow Me:

Apr 21, 2010

Di Mana Kau ?

Arghh !!! Penat nya . Baru habis study . Mate pon dah mengantuk kan . Bantal busuk pon dah memanggil tidur . Erm , tapi nak tengok tv dulu . Ah , ape ape saje kau nie . Penat dah badan tuh , pergi larwh tidur . Hati memujuk diri untuk tidur . Ok ok , tapi sebelum tuh aku nak update blog . Ahaha . Petang tadi aku tukar template . Act, nie template lame . Aku mencari template butterfly . Ehehe . Tak tahu kenapa aku suke dengan butterfly . Suke sangat . Erm , maybe next time dapat larwh kowt template butterfly tuh . Nak mencari dah satu kerja kan . Ok , hari nie takde larwh tidur lewat sangat . Selalu habis study pukul 5.30 . Then tunggu waktu subuh, solat terus tak tidur . Cuba jugak tidur , tapi take time .


Ahaha . Erm , ok larwh . Esok pagi ade urusan nak di selesaikan . Aku nak kena buat passport baru . Ya larwh , my mum and my dad ajak pergi bandung . Seronok larwh jugak . Nak ikut kan aku lagi suka pergi bali . Ahaah . Banyak cikaro . Sudah sudah . Kau pergi dengan family , bukan macam dulu . Dulu boleh larwh kau layan . Tanya my dad , bile bah ? Awal bulan 6 . Owh , free kowt mase tuh . Coz kite dah habis final . Cume kalau boleh before pergi nak shopping dengan kawan . Boleh kan . Ahaha . Up to you . Then , my dad tanye . Where Is Your Passport . Erm , ade kowt . Tah kart mane . Hari tuh lepas balik bali ade dalam loker kowt . Kowt . Mencari aku siang tadi . Ade . Banyak ade !!! Geram . Mencari satu rumah . So , memang tak jumpe . So , maybe kena buat balik kowt . Ape lagi esok kena larwh pergi jabatan imigresen . Aku rase kena buat baru , coz hilang kan . Kalau renew lain kowt . Belum expired passport tuh 5 tahun . 


Hurm , sayang larwh nak kena buat baru . Mane tak nye . Aku sayang cop masuk negara lain tuh . Dah 4 tempat aku pergi . Kalau kena buat baru terpakse akur larwh . Silap kau kan . Suka main letak letak je. Ha , padan muka . =( . Ok , sekarang nie tengah siap kan dokumen yang perlu di bawa . Alarwh , takat photostat ic dan sijil kelahiran je . Tuh je , ehehe .  Ape lagi copy arr aku gune printer aku tuh . Ok , done . Sementare menunggu kertas di cetak aku pon bukak dj tiesto punye lagu . Ahaha . Otak techno betu larwh aku nie . Ahaha . Dah macam dj . Suka banget sama DJ Tiesto . Love You Larwh . Ok , nyte . Mahu tidur . Bubye . Eyh eyh , aku dapat upload lagu untuk blog aku . Sekian lame menyepi blog nie . Kesian aku tinggal sendirian . Sekarang blog dah ade teman kan . MmmmmmuaaHhhhh .

0 Bualan Anda: