Follow Me:

Apr 3, 2011

Chic Pop Street Market 7

12.30 PM ( Saturday )

Chatting with Ayu Amira .

Ayu  : What's up bro .
Me   : Sky .
Ayu  : Hampeh , Let's Hang Out .
Me   : Where to ?
Ayu  : Erm , Chic Pop Street Market 7 .
Me   : What Was That ?
Ayu  : Google .
Me   : Ok , When ? Now ?
Ayu  : I'am gonna pick up u at 3 pm .
Me   : Deal . I'm inviting Feaq .
Ayu  : Deal .

So , janji pukul 3 ahh . Tapi di sebabkan masalah teknikal pukul 5 si Ayu Amira pick up aku . Then pick up Feaq . It's ok . Dah biasa . Apa ada hal . Dalam 5.15 macam tuh ahh kami terus shot p Petaling Jaya . Sampai sana takde benda yang besh pon . Boleh di katakan semua barang wanita . Ahaha . Layan , aku pon jalan ahh . Tak sampai setengah jam pon kami kart sana . Sebab kebosanan .

6.00 PM
Meneruskan perjalanan p Times Square . Si Ayu Amira nak p shopping . Layan . Aku pon jalan jalan ahh . Tengok ada barang berkenan ke tidak . Habis banyak si Ayu Amira nie p kedai . Macam macam di belinya . Duet banyak . Orang bekerjakan . Apa ada hal . Ahaha . So , last last sampai satu kedai . Aku berminat dengan satu kasut nie . Kasut Supra . Dah lama nak beli kasut nie . Cuma tak berkesampaian nak beli . So , dengan pujian yang di berikan si Ayu Amira dan Feaq . Aku terus nak beli . Ehehe . Besar jugak kasut Supra nie . Aku pakai pon saiz 41 . Ahaha . Bapak gajah kaki aku . Ada aku kisah ? Kaler pilihan hitam hijua . Wah . canteq kan pun . Harga asal Rm249 . After discount dapat ahh Rm150 . Itu pon bodek nak murah lagi . Ahaha .

Si Ayu Amira dengan barang wanita dia . Ikut je ahh dia p kedai mana pon . Sebab aku nak tahu jugak perempuan nie bershopping macam mana . Memang lama ahh . Ehehe . So , aku dah tahu perangai perempuan bila bershopping . Aku tak tahu pulak berapa banyak si Ayu Amira nie habis duet . Ahaha . Duet dia . Ehehe , bukan aku . Pusing pusing pusing . Aku nak beli t shirt . Sebab dah tak selesa nak pakai kemeja . Ehehe . Aku prefer keluar jalan berkemeja . Tapi lama pulak berjalan . So , p ahh beli baju . Beli baju mickey mouse . Ehehe . Childish betul aku nie. Laen hal  . Janji aku selesa . Baju t shirt aku dah habis Rm30 . P bank cucuk duet lagi . Ehehe . Banyak duet aku . Kerja pon tidak . Ahaha .

Gua nak cerita sikit masa kart kedai gua carik t shirt . Gua shop sorang sorang . Si Feaq teman si Ayu Amira . So , aku masuk ahh kedai yang aku berkenan . Adu dua orang mamat nie . Muka boleh go . Dua dua lembut . Ahaha . Gua bukan gelakkan ok . Dia mintak kart aunty tu baju couple . Kedai yang aku masuk nie baju couple . So paham paham ahh baju couple nie mesti ahh laki dengan perempuan . Yang aku tak tahan nak gelak . Aunty , i nak baju couple tapi nak both of the shirts untuk lelaki . Boleh tak ? Aku dah pelik . Then mamat tuh cakap lagi . I nak bagi bf i aunty . Boleh tak ? Aku pon husya maut punya laki tuh . Laki tuh boleh cakap kart aku balik . Kenapa ? Salah ker ? Ahaha . Dalam hati , kau nie bangang ker hapa ? Nak carik baju couple dua dua laki p ahh carik kart kedai gay . Itu pon kalau ada . Ahahah . Gua malas nak melayan gua terus carik baju gua . Then bla .

Lepas dah takde apa benda nak carik , si Ayu Amira ajak balik . Ok on . Lagi pon dah capek nie . Ehehe . Tapi sebelum tuh kita p makan dulu . Aku belanja . Wah , si Ayu Amira nak belanja . Canteq , rezeki depan mata . Kami p makan dekat dekat dengan rumah jer . Takde ahh penat sangat nanti . Then , habis makan kami balik . Last last , barang aku dengan si Ayu Amira tertukar . Ahaha . Aku amek baju besar dia , dia amek baju kecik aku . Canteq .

Ok , itu sahaja cerita untuk hari nie . Ayu Amira , Zul Feqah , aku betul betul rasa seronok hari nie . Thanks keluar untuk hari nie .  See you next time ok . Bubye .

Salam sayang dari aku . Mmmmmuaaahhh .

0 Bualan Anda: