Follow Me:

Apr 18, 2011

Normal ke Abnormal

1.30 AM , Monday
April 18 2011

Selamat pagi . Hari nie gua nak update blog . Jumaat , Sabtu dan Ahad . Memang hari yang memenatkan gua . Sikit pon gua takde masa nak melayan kawan kawan . Ahaha . Sorry guys . Family first . Enjoy your day . Bukan masa gua lagi nak enjoy .

Semuanya gara gara abang aku yang buat kenduri cukur jambul . Aku jugak yang menjadi mangsa keadaan . Ok tak ayat gua ? Dalam masa 2 hari gua cuma tidur 3 jam ? Normal ker abnormal . Tapi bagi gua abnormal . Gua penat , memang penat . Tuhan saja yang tahu penat gua . Tapi apa pon selesai sudah majlis tersebut .


Sunday morning .

Penat gua memang tak hilang lagi . Ingat gua boleh ahh gua bangun lambat tapi ada kerja lagi yang nak di uruskan . Belakang gua memang dah sakit . Gua sekarang memang dah tak boleh nak heavy heavy macam dulu ahh . Banyak me****** kowt . Ahaha . Waklu . Gua takde lagu tuh .

End of Sunday morning story .

Gua penat sekarang . Gua nak p lunch tidur . Penat penat pon gua sempat p studio . Tapi tak sempat nak rakam lagu . Semua sebab band gua kekurangan ahli . Tapi enjoy . Gua banyak benda nak di storykan cuma masa mencuburui kita . Ahaha . Ayat macam gam**** .

Bubye . Bed time story.

0 Bualan Anda: