Follow Me:

Apr 8, 2011

Today' Story Is Yesterday' Story

4.15 PM , Jumaat
April 8 2011

Pesanan ini di taip ketika hujan lebat . Hujan lebat yang amat sangat . Sehingga mencurah curah ke ladang gandum . Gandum ok bukan Gundam . Sekian .

Intro yang agak b*** sedikit dari tuan tanah . Sebab ketiadaan idea . So , apa yang ingin di ceritakan hari nie . Today' story is yesterday' story . Betul ker ayat aku nie ? Ahh , laen hal . Blog aku . Every evening mesti hujan . Alhamdulillah . Takde ahh panas . Rahmat rahmat .

Rahmat jugak bagi aku semalam . Alhamdulillah . Menanti result keluar . Macam biasa ahh . Server Unisel nie macam h**** sikit . Student dah ramai pon server masih tahap lama . Kena tunggu lagi . Itu pon kalau dapat . Dekat sejam aku online nak check result . Akhirnya ..........................



Walaupon hanya satu subjek aku tetap bangga . Ahaha . Mana taknya gua nie bukan rajin mana pon . Setakat baca buku gua tidur . Ehehe . Rezeki tetap rezeki . Allah bagi bersyukur . So , this is my result for the last semester . Dan yang paling penting gua dah tamat pengajian . Sekarang tunggu konvo bulan November . Takde Unisel lagi . Bubye Unisel , here i come MSU . Maybe , InsyAllah .

Itu jer nak post . Laen takde dah . Bubye . Pakcik bila nak balik . Rindu kau .

0 Bualan Anda: