Follow Me:

Jun 3, 2010

2nd Booth 1smsCafe Putrajaya

Morning all blogger . Wow ! mengantuk yang amat sangat . Kepala masih lagi pening . Sakit derr . Ini bukan sebab aku tidur lame sangat . Ini sebab aku makan meggi semalam . Kalau aku tahu , takde aku nak makan . Grrr , hehh semak je meggi nie . Memang aku tak boleh nak makan meggi kowt . Bukan sekali aku macam nie .Uhuuhu . So , act decide nak tengok lagenda budak setan hari nie . Tapi tak tahu ahh ade tiket lagi ke tak . Uuhuh . Tak silap aku GSC kowt . Bukan TGV . Rase aku ahh kowt . Erm , nanti ahh kalau jadi feaq text aku . Aku pon busy dengan kerja sampingan . Ha , sebut pasal kerja sampingan . Sabtu dan ahad nie kami bukak booth 1smsCafe lagi . Kali nie kami bukak di putrajaya . Jom ahh meramai kan karnival dekat sana . So , siapa siapa yang ke sana boleh ahh pergi booth kami . Sumpah aku layan . Ahaha . Ok , malam tadi aku siap kan banner dan bunting untuk 1smsCafe . Banner dan bunting nie nak di gunakan sabtu dan ahad nie . Ehehe . Tu pasal tuh kena siap kan awal . Proposal pon dah siap . SO , free ahh sikit . Ehehe .

Bunting 1smsCafe

 
 Banner 1smsCafe

So , siapa siapa yang jumpa banner dan bunting dekat putrajaya , boleh ahh jumpa aku ok . Kompem aku layan . Ingat , sabtu dan ahad . Dari pukul 10 sampai 8 pagi . Ok , adios ......


 

0 Bualan Anda: