Follow Me:

Nov 17, 2011

Impian .

Salam . Hai geng lama rasa gua tak membebel . Hari hari gua dengan study . ~ konon ahh pandai . Bergambar dan berpuitis sudah lama gua tinggalkan . Maksud gua takde masa . Kalau ikutkan idea untuk berpuitis ada saja tapi malas untuk menaip . Ok , sekarang gua tengah cuti semester dan gua akan cuba habiskan masa dengan blog . Itupun kalau berkesempatan . InsyAllah .


Malam ni gua nak cerita pasal impian . Masing masing ada impiankan ? Sama macam gua , dari kecil sampai besar mesti ada impian . Tak kisah larwh impian nak jadi perompak atau pencuri . Tetap impian , tapi kalau boleh pilih larwh impian yang molek . Tak gitu . Impian gua tahun nie ? Alhamdulillah , impian gua tercapai . Syukur . Impian nak sambung degree dah tercapai , hajat nak memiliki handphone mahal pun dah tercapai . Two things that make me happy . #apapontalboleh .


Impian tahun depan belum terfikir lagi . InsyAllah kalau ada rezeki gua nak berteman DSLR Nikon pula . Canon dah 2 tahun pakai , nak tukar angin . Apa pun semua itu perancangan sahaja . Kalau di ikutkan banyak wishlist , tapi list je . Wish banyak banyak meme tak dapat den nak nolong . Seronok bukan bila hajat ataupun benda yang kita inginkan tercapai . Sama macam gua jugak , syukur . Bila usaha ada , ada ahh hasilnya . Dan begitu jugak sebaliknya . 


Sekarang ni gua tengah cuti semester dan gua takde idea apa nak buat . Nak berjalan duet takde , plus kena tolong abah hari hari kart kebun . Gua tak merungut ok menolong . Kadang kadang teringin jugak nak jalan , tapi masa tuh takde . Uhuhuh . Malam je gua free , siang hari gua busy . Malam begitu singkat bukan masanya . Jadi tak dapat nak stay lama melepak . Lagipun teman teman gua semuanya busy , ada yang belajar , ada yang kerja . 


Apa pun kalau ada masa gua akan hang out sama mereka . Alhamdulillah , sem satu dah lepas dan sekarang ni tunggu result keluar . Dan gua berdoa pointer sem satu nie canteq . Gua harapkan 3 keatas . InsyAllah .


Ok , itu je cerita gua malam ni . Takde yang menarik . Bubye .


~ Miss you .

0 Bualan Anda: