Follow Me:

Jul 24, 2012

3 Ramadhan 1433 (#noidea)

Salam .


Alhamdulillah , dapat lagi gua merasa puasa untuk hari ketiga . Syukur nikmat walaupun dalam keadaan yang memeritkan . Huhh , sekali lagi kepala nie buat hal . Asyik nak sakit je . Tak kira ahh siang ke malam , sama je . Kalau boleh nak hentak je kart batu . Kah kah kah . Kalau malam boleh jugak makan ubat migrain , siang ? Nah , batal ahh puasa lu bro . Apa pon sekarang gua perasan yang ubat migrain gua dah tak berapa nak kuat ahh . Maksud gua kalau makan lambat je nak hilang sakit tuh . Last last gua letak minyak kapak je . Ehehe . 


Kalau ikutkan kelendar Islam , kita dah masuk ke puasa yang ke empatkan . InsyAllah gua dapat teruskan perjalanan dan usaha untuk bulan Ramadhan kali nie . Apa pon biar bersederhana . Uhuhu .


Pagi hening nie , gua takde cerita pon . Just typing and typing . Bak kata omputeh no idea it ok , but no brain is not ok . Kah kah kah . Apa pon Ramadhan ke-3 takde cerita , hanya lalui hari hari biasa je . Aktiviti biasa sahaje . Alhamdulillah takde ahh perit sangat walaupun sakit kepala . 





Cerita puasa ke-3 .


Bangun sahur then , solat + mengaji . Tunggu pukul 7 baru gua tidur . Keh keh keh . Bangun dalam pukul 11 , mandi then mengaji . Itu je kerja gua hari hari dalam bulan puasa nie . Lepas nie kalau dah masuk sem baru agak sukar sikit ahh ada masa terluang nak buat macam nie . Dah ada kelas kan , so kena ahh pandai bahagi masa . 


Hari nie gua p settlekan bil Maxis gua yang dah berkurun tertunggak dan di gantung . Uhuhu . Malas nak pakai boradband dah . Abang gua pon suruh bayar sebab pakai nama dia . Keh keh keh . Tak nak blacklist punya pasal ahh nie . Dan ada sebalik cerita kena abang gua suruh terminate terus akaun broadband tersebut . Malas nak cerita kart sini , tak pasal pasal Maxis saman gua . Kah kah kah . Apa pon gua dah terminate dan takmo pakai broadband Maxis lagi . Kalau nak pakai pon , pakai brang laen . YES pon ok jugak dan tengah mantop sekarang nie . Ehehe . Apa lagi  , jom subscribe ? 


Sekian cerita gua . Ini je ahh , kan gua dah cakap #noidea .



0 Bualan Anda: