Follow Me:

Aug 3, 2011

3 Ramadhan ( #Blogging )

3 Ramadhan
7.17 AM , Wednesday
August 3 2011

Morning peeps . Wake up !!! Wake up in the morning feeling like P Diddy . :-p . Gua pun tak tahu betul tal betul lirik ni . Layankan je . Owh ya , selamat berpuasa untuk hari ketiga . Awal awal bulan ni rajin pula mengupdate blog . Kenikmatan berblogging terasa laen sungguh .

Blog gua dah lama tak bermotivasi . Ehehe . But don't worry , gua tak akan bagi motivasi pagi pagi ni . :-p . Alhamdulillah kenyang waktu sahur . Menu sahur gua masak nasi goreng dengan telur dadar . Habis licin . Memang teman rumah gua suka dengan masakan gua . Ehehe .

Menu berbuka ? Sumpah tak terfikir lagi apa . Makruh . Ahaha . Ok ok . Gua sekadar nak update #wordlesswednesday . Hari Rabu kan hari ni ? Tapi next post ahh . Ini gua dah taip panjang panjang . Dah bukan wordless . Ehehe . Next post ya . Wait ok .

Sekarang ni gua tunggu pukul 7.30 pagi . Kenapa ? Sebab gua nak tidur . Gua mengantuk . Teman gua hari ni kelas pukul 8.00 . So , gua kena gerak depa semua . Gua je takde kelas hari Rabu . Syok . Can sleep ma . Bangun pukul 3 , la ni tak tiduq lagi . Mata agak kuyu , sebab tuh gua berblogging . Ada kaitan tak ? Alarwh , laen hal .

Ok , itu je . Gua sekadar ingin menaip .

Bubye .

0 Bualan Anda: