Follow Me:

Aug 4, 2011

4 Ramadhan ( #Emotion )

4 Ramadhan
5.42PM , Thursday
August 4 2011

Hye , rasa rasa kalau time macam ni gua sepak orang batal puasa tak ?  :-p . Soalan bodoh lagi bangang . Gua takde mood . Malas yang amat sangat . Gilak kau . Kelas gua waktu pagi di bawa ke malam . Jadi pukul 8 sampai 10 . Sungguh tak masuk akal . Dan waktu petang pulak kelas gua pukul 5 sampai 7 . Lagi langsung tak ingat solat . Geram gua .

Sorry bebb , gua memang kurang minat dengan kelas pukul 5 sampai 7 . Tak kira ahh subjek apa pun . Mandarin , Comp Science , OOP . Yang penting waktu ni tak sesuai . Kenapa ? Gua ada alasan sendiri . Wah , bukan maen emo gua petang petang macam ni .

Ehehe , sebenarnya bukan gua kurang minat . Boleh buat tapi tolong ahh lecturer yang mengajar tuh melayu dan Islam . Ha , senang sikit kalau gua nak datang lambat . Maksud gua , pasal solat gua . Ha'la , solat asar masuk pukul berapa dah ? Dah hampir pukul 5 kan . So , solat +++ pergi kelas . Sampai kelas dah lewat . Kalau dengan lecturer Islam mungkin boleh kawteam ma . Ini kelas Ma****** . Bukan tak boleh kawteam . Boleh memang boleh . Masalah kart sini , kalau gua solat dulu then baru pergi kelas memang tak ahh .

Macam tadi , gua solat ahh Asar dulu . Takut tak sempat dan lagipun lewat sangat hold solat Asar sampai pukul 7 . So , memang gua solat dulu then baru pergi kelas . Sampai je kelas , gua takde mood nak belajar . Gua tak masuk lagi kelas tuh sebnarnya . Ehehe . Gua tengok dari luar . Gila crowded . Pack pulak tuh . Akibat datang lambaat . Tapi gua solat bebb . Gua pasrah , kemudian gua balik rumah . Langkah kaki tak bermaya . Ahaha . Memang takde ruang gua nak masuk then nak letak kerusi . Lecturer yang mengajar pun sekadar di depan je . Memang tak ahh . So , gua pun tak tahu kenapa waktu macam ni perlu ada kelas . Bukan tak boleh tapi bagi gua kurang sesuai . Owh ya , kalau nak belajar ikut niat bro , bukan ikut waktu sesuai ke tidak .

Bagi gua ahh kan kalau ada insan yang keluarkan statement macam ni gua dah lempang laju laju . Mati tak mati . Memang nak buat semua benda kena ikut niat . Gua akui betul . Dah kalau waktu tak sesuai lu nak cakap ikut niat pasal apa ? Jadi lu suruh gua niat belajar dan tinggal solat dan lambatkan solat ? P Mam Muka Lu . Gua lagi pilih solat dari gua dapat ruang dalang kelas untuk belajar . Sorry , gua tak boleh mention subjek apa .

Entah , gua pun tak tahu lecturer ni nak buat waktu petang . Tapi apa pun gua sebagai student kena ahh cuba untuk datang kan ? Bukan bagi alasan sahaja . Ok , gua akui . Gua try minggu depan  , kalau tak dapat ruang jugak gua bom kelas . Ahaha . Ok kan pun adui .

Gua takde mood nak masak . Pandai pandai ahh teman teman gua nak berbuka . Gua memang nak lempang orang je time ni .

Ok , bubye .

0 Bualan Anda: