Follow Me:

Aug 6, 2011

6 Ramadhan ( #AwekGigiBesi )

6 Ramadhan
11.20AM , Saturday
August 6 2011

Assalamualaikum . Hai awek gigi besi . U comel ahh , agak agak bila kita boleh kawen . Ok , full stop . Awek gigi besi . Hari ni gua nak bercerita pasal awek gigi besi . Comel ke awek bergigi besi ni ?

Cerita bermula .

Kali ni gua obses dengan gigi besi . Kenapa ? Sebab gua nak pakai braces insyAllah . Itu pun kalau budget tak lari . Merancang dulu bro . Ok , gigi besi atau gigi transformers ni dah jadi trend gua tengok . Yang gigi dah rata pun nak pakai jugak . Motif gua pun tak tahu . Stylish  kowt bila pakai braces . Ahaha . Macam gua takde ahh . Gua memang nak ratakan gigi .

Dulu beza , sekarang laen . Dulu kalau pakai braces kena ejek , malu tahap gaban . Sampai cakap pun tak nak buka mulut . Cover bro . Macam macam kena ejek . Ada yang sanggup nak buka balik . Ehehe . Cerita dulu laen . Sekarang ni pakai braces dah jadi trend kan . Kalau dulu malu masa pakai braces . La ni takde dah . Siap snap gambar braces kart gigi then upload facebook . Wah , tak malu bukan ? Ya trend of the world kowt agaknya. Sekarang ni siap boleh tukar getah berwarna warni lagi . Ha , bagi tarikan kart orang sekeliling . Ehehe . Biar orang tahu kita pakai braces . Ehehe .

Jadi , apa kaitan awek gigi besi dengan cerita perenggang tiga ? Ok , takde kaitan pun . Cuma gua suka tengok perempuan bila pakai braces . Suka gilak ahh . Sebab bagi gua nampak comel . Sumpah . Tambah yang memang dah comel dan cute . Memang menarik perhatian gua . Kalau laki pakai pulak macam bro ?

Owh , kalau laki pakai braces show depan gua ? Gua bagi kaki . Tak pun gua tumbuk terus muka beliau . Ahaha . Gua cerita perempuan , bukan lelaki . Sebab gua lelaki jadi tarikan mesti ke perempuan . Tak kan gua nak cakap lelaki pakai braces tuh comel ahh . Tak gua di salah anggap pulak ?

Apa pun , pakai braces ni kena ikut hukum Islam jugak . Mana boleh nak pakai untuk kecantikan semata mata . Lepas tuh nak show off . Boleh jatuh hukum haram .

InsyAllah lepas raya ni gua nak pakai braces . Mesti comelkan gua ? Ahaha . Perasaan yang tak dapat di bendung lagi . Mintak penyepak rasanya .

Ok , itu je gua nak update untuk malam ni .

Bubye , happy fasting . :-)

1 Bualan Anda:

Siti Farah said...

aku pernah minat kt abg gigi besi.. tp skrg tak dah... aku minat kat abg suara DJ plak.. hahahaha.... :p .. tapi awek comel gigi besi memang cun wooo!!! kalau aku laki, da ngorat da... :p