Follow Me:

Aug 8, 2011

8 Ramadhan ( #MC )

8 Ramadhan
3.47PM , Monday
August 8 2011

I'm supposed to be at the class this moment . :-( . I'm not very well today and i don't know why . Ok , cukup omputeh . Gua memang rasa kurang sihat . Dengan batuk gua lagi . Arghh !!! tak suka batuk berkahak . Sakit derr dada ni . Owh , dugaan . Gua dah tak pergi kelas hari ni . Dah ahh ada dua kelas . Langsung gua tak amek peduli . Eyh , silap silap . Bukan tak amek peduli , maksud gua kart sini gua tak sihat tu yang tak pergi kelas .

Gua ingat nak amek MC . Tapi memandangkan dah petang jadi gua malas . Gua kurang berminat untuk berjumpa doktor . Biasa ahh , siapa suka untuk berjumpa doktor . Maksud gua untuk dapatkan rawatan . Eheheh . Minggu depan kalau lecturer tanya kenapa tak datang , gua bagi je surat tunjuk sebab . Senang bukan ? Wah , maen kasar nampak . Ehehe . Nak hidup bro . Tak nak black list kena ahh pandai survive .

Ok , tapi apa pun dada gua sakit . Gua macam nak masuk tangan dalam dada gua ni . Boleh tak ? Batal tak ? Apa pun tak boleh . :-p . Ok , sekarang ni gua tengah fikir kenapa gua boleh tak sihat . Semalam ok , hari ni ko pulak meyh ? Ok ok , batuk dah start semalam , tapi takde ahh teruk macam hari ni . Grrrr !!!

Apa pun gua nak carik ubat batuk . Tapi bukan kart klinik . Gua nak carik kart farmasi je . Tak Mahu Pergi Klinik . Gua nak hidup berdikari tanpa doktor . Ahahah . Tak bangang pulak ayat gua petang ni . Layankan derr .

Selamat berpuasa semua muslimin dan muslimat .


0 Bualan Anda: