Follow Me:

Aug 5, 2011

5 Ramadhan ( #HappyBlogging)

5 Ramadhan
4.12AM , Friday
August 5 2011

Hey peeps , how are doing ? Have a great fast meyh ? Alhamdulillah , gua masih di beri peluang dan kesempatan untuk menikmati puasa . Of course ahh bersyukur . Siapa tak syukur derr dapat puasa .

I don't have interesting story to share . Just wake up from sleep then online . My sleep was disturb by mosquito . Babi kau nyamuk . Habis darah gua . Apa pun tak boleh .

Gua menaip dan menaip untuk kesukaan . Bagi gua blog adalah satu medium bebas bersuara . Jadi apa yang gua suka gua akan cerita dan gua akan taip . Mana tak suka dengan nukilan tangan gua boleh berambus . Boleh ? Ikut suka gua ahh . Gua emo ? Agak ahh . Kalau takat blog walking then nak kutuk sedap mulut , lu boleh berambus . Gua takde bangkai sama lu . Ok .

Happy blogging . Safe surfing .

Buat teman teman rumah gua yang baru berjinak dalam dunia blogging tahniah gua ucapkan . Gua suka dan gua rasa satu peningkatan . Sebenarnya , teman teman gua jeles tengok gua ada blog . Ehehe . Itu yang depa dok tanya gua macam mana buat blog . So , gu ajar dan ajar . Eheheh . Ok . Tak perlu malu kalau ada blog peribadi . Kita hanya bercerita , bukan meminta publisiti . Kan kan ? Kalau rasa meluat tak perlu husya . Itu saja .


Bubye , gua nak masak untuk sahur .

0 Bualan Anda: