Follow Me:

Aug 24, 2011

24 Ramadhan ( #Berceloteh )

24 Ramadhan
2.36AM , Wednesday
August 24 2011


Hey guys .

How are you doing ? Raya mood dah mula menyelubungi diri ? Tak sabar meyh ?  Raya dan raya . 4 days to go . Patah tumbuh hilang berganti . Setahun hilang sekarang menjelang . Wah , lirik lagu derr .

Apa pun entri kali ni gua nak berceloteh sahaja . Takde bab agama ok . Ehehe . Saja saja berceloteh . Idea tengah buntu mencari jalan , otak pula mati di tengah jalan . Jadi , update sesuka ikut hati . Bolehkan ?

Wah , sayunya tengok kampung tadi . Masing masing dah pasang pelita . Macam seronok mengenang zaman kanak kanak . Maen bunga api , maen mercun . Booom !!! Ehehe . Kalau larwh masa boleh di putar kembali . Gua nak kan zaman seperti dulu kala . Tapi masa tetap berputar dan gua semakin hari semakin besar . Eyh , silap . gua kecik je . Umur gua mungkin yang meningkat naek . :-p .

Gua belum balik kampung lagi derr . Gua masih kart Unisel . Masih lagi menghitung hari untuk pulang ke kampung halaman . Masih lagi menanti saat indah berkumpul bersama keluarga . Seronok bila dapat kumpul ramai ramai . Seronok tak dapat di gambar .

Senyum je gua kart sini . Senyum je bila tengok budak budak kecil bermain bunga api . Gua nak maen , gua nak maen . Boleh ? Macam budak budak ahh lu bro . Ahaha . Kadang kadang saat budak budak ni lebih seronok .

Ok , ini sahaja cerita gua . Berceloteh . Takde info menarik pun . Macam gua cakap tadi , gua nak berceloteh sahaja .

Wah , esok nak balik dah . Tak sabarnya . Sahur dan buka yang terakhir kart Unisel . Lepas Isyak gua nak gerak balik . Tak sabar tak sabar . nak balik kampung halaman . Nak jumpa mak dan abah . Boleh lepak dengan sepupu gua , dengan teman teman gua . Yang paling seronok dapat berbuka dengan family .

Baju raya ? Entah gua sendiri tak tahu siap atau belum . Apa pun gua tak terfikir untuk terlalu bergaya . Cukup ahh bersederhana .

Ok , bubye .

Esok gua update lagi .

0 Bualan Anda: